Un còp de mai, la serada Ivernalas-Ampelofoliás del dissabte a Puègnautièr a tengut sas promessas.
D'en primièr amb la prestacion del contaire Florant Mercadièr sus l'empont de Na Loba amb sos contes tirats del Placard per dire e actualizar las istòrias del papeta e de la mameta de Roergue e faire ausir vièla de ròda, bodega e guitarra per ritmar lo raconte.
Lo repais preparat pels parents-cosinièrs de la Calandreta de Carcassona foguèt apreciat pels 64 participants (uèit polidas taulas) amb la preséncia d'una brava delegacion bearnesa. Lo monde se congostèt de las gautas de pòrc e presèt los vins ofèrts pel Sendicat de Cabardés, sens doblidar lo burre trufat e la cartagèna de las Ampelofoliás.
Ja, pel dissabte 27 de genièr de 2018, l'IEO-Aude a demandat al Florant Mercadièr de tornar amb sa creacion de l'an : « L'occitan explicat als nuls ».
Une fois de plus, la soirée Hivernales-Ampélofolies du samedi a tenu ses promesses.
D'abord avec la prestation du conteur Florant Mercadier sur la scène de Na Loba avec ses contes sortis du Placard pour dire et actualiser les histoires du grand-père et de la grand-mère du Rouergue et faire entendre la vièle à roue, la boudègue et la guitare pour rythmer le récit.
Le repas préparé par les parents-cuisiniers de la Calandreta de Carcassona fut apprécié par les 64 participants (huit belles tables) avec la présence d'une bonne délégation béarnaise. Les convives se régalèrent des joues de porc et apprécia les vins offerts par le Syndicat du Cabardès, sans oublier le beurre truffé et la carthagène des Ampélofolies.